IN ATENTIA UTILIZATORILOR de Case de Marcat Fiscale

In conformitate cu ORDINUL ANAF Nr. 435/25.03.2021 din 31 martie a inceput campania de conectare a Caselor de Marcat la serverele ANAF prin INTERNET
Conectarea este obligatorie, inclusiv pt. casele instalate (fiscalizate) dar neutilizate.

Obligativitatea transmiterii declaratiei F4109 dupa fiecare luna in care nu s-au emis bonuri fiscale ramane in vigoare si dupa conectare.

ANAF va amenda cu 8.000-10.000 lei neconectarea pana la termenul limita de 30.11.2021 ATENTIE, nu se va mai face nici o amanare !!!

Pentru a va dovedi ca cele de mai sus sunt reale va rog sa cititi  in subsolul acestui mesaj o parte din adresa trimisa de ANAF catre CECCAR

Daca ati apelat la serviciile unei alte firme de service va rugam sa ne anuntati pt. a va scoate din evidenta noastra.

In cazul ca nu utilizati casa de marcat sau ati inchis punctul de lucru aveti obligatia sa aveti casa de marcat conectata si sa trasmiteti lunar declaratia F4109

Pentru a nu avea aceste obligatii trebuie sa defiscalizati casa de marcat, prin predarea memoriei fiscale, operatiune pe care o efectuam, la cererea dvs.

ANAF va amenda cu 30.000 lei nerespectarea prevederilor legale de pastrare timp de 10 ani a memoriei fiscale, chiar daca ati inchis firma

Pentru a evita aglomeratia si blocajele de comunicare cu serverele ANAF va rugam sa veniti cat mai repede la sediul nostru       

Preturile de conectare impuse de catre distribuitorii AMEF si furnizorii de servicii de telefonie mobila vor creste pe masura ce se apropie termenul limita

Va asteptam in orice zi lucratoare, preferabil intre orele 9-14, pentru a va putea recupera casa in aceeasi zi, cu:

- Casa de Marcat cu acumulatorul incarcat
- Cartea de Interventie
- Fara alimentator sau alte accesorii
- Eventual SD-cardul pe care faceți de obicei descărcarea fisierelor de vanzare pentru declaratiile lunare A4200

Dupa ultimul bon fiscal emis cu o zi inainte de a veni la noi, trebuie sa faceti raportul Z si sa va descarcati toate fisierele de vanzare atat pentru lunile anterioare (daca inca nu ati facut-o) cat si pe luna in curs pana la momentul raportului Z inclusiv, deoarece in urma conectarii prin Internet la ANAF aceste informatii se pierd

IMPORTANT numai pt. casele de marcat BIG PLUS:

Pentru conectare trebuie sa aveti instalat INTERNET la locul de utilizare !

Daca nu aveti va recomandam sa solicitati operatorului de telefonie cu care colaborati sa va instaleze cea mai ieftina varianta de INTERNET

Legatura dintre casa de marcat BIG PLUS si echipamentul de Internet se face prin intermediul unui cablu RJ45 pe care vi-l putem furniza noi, daca ne comunicati  lungimea necesara  

Daca nu se doreste sau nu se poate instala Internet va rugam sa ne solicitati o oferta speciala de inlocuire a casei de marcat

Mai jos aveti cateva precizari:

Raportul zilnic de vanzari se va transmite online, transparent si automat, catre ANAF, nemaifiind necesara declaratia A4200.

Modalitatea uzuala de transmitere va fi prin intermediul SIM-ului GPRS din casa de marcat, care va lua legatura cu serverele ANAF, folosind un furnizor de telefonie mobila.

La anumite modele de case de marcat exista posibilitatea de transmitere si prin intermediul retelei locale de Internet (LAN).

Conform legii conectarea se va face numai de catre Tehnicienii Autorizati ai Unitatilor de Service Acreditate pentru respectivul model.

BRAHMS INTERNATIONAL are o experienta de 20 ani in domeniu, avand sub contract aproximativ 6100 Case de Marcat.

In consecinta dorim ca realizarea conectarii sa intruneasca toate conditiile urmatoare:          

- timp de asteptare la înregistrarea si eliberare a Casei de Marcat cat mai scurt

- durata conectarii sa nu depasească 1 zi lucratoare, mai precis tot ce se aduce este gata cel mai tarziu in urmatoarea zi lucratoare   

- cat mai putina birocratie, dar cu îndeplinirea formalitatilor legale, in acest sens am pregatit o infrastructura digitalizata de mare eficienta

- calitate deosebită asigurata de cei 6 tehnicieni de service, cu vaste competente AMEF și IT&C, 2 dispecere cu mare experienta, 1 Administrator specialist în sisteme informatice, la care se adaugă dotari tehnice de exceptii

- cele mai bun raport pret/performanta de pe piata

Procedura de conectare este urmatoarea:

1.- Se semnează noul contract de service anual care va cuprinde si mentenanta comunicatiei cu ANAF prin Internet.

Daca actualul contract de service mai este valabil vi se va scadea din pretul noului contract ceea ce deja ati platit           

2.- Tehnicienii nostri efectuează operatiunile necesare conectarii:

  - Update-ul (programarea) AMEF pentru regimul de raportare online

  - Salvarea fisierelor de vanzare, daca nu au fost deja descarcate                    

- Activarea interfetei de retea

- Conectarea la serverele ANAF

- Completarea Cărții de Interventie si atasarea în ea a dovezii conectarii la ANAF printr-un RaportZ  

Adresa ANAF 4565/06.10.2021 catre CECCAR


Agenția Națională de Administrare Fiscală aduce la cunoștința membrilor corpului profesional că nu există nicio intenție de prorogare sau amânare a termenelor prevăzute de lege, cu privire la conectarea aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic național și totodată, solicită acestora, să informeze operatorii economici utilizatori de aparate de marcat în ceea ce privește respectarea termenelor și încurajarea dispunerii măsurilor ce se impun pentru finalizarea cu succes a demersurilor de conectare, în vederea transmiterii de date fiscale către ANAF;

Operatorii economici încadrați în categoria contribuabililor mici și mijlocii, constituie prioritatea principală a Agenției Naționale de Administrare Fiscală în cadrul proiectului de conectare, aceștia având riscul cel mai mare de nefiscalizare a tranzacțiilor. Totodată, amintim că au obligația să asigure conectarea aparatelor de marcat la sistemul informatic național, în vederea transmiterii de date fiscale, până la termenul de 30.11.2021 conform art. 3 alin (1) lit. b) din Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 435/2021 privind aprobarea procedurii de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic național de supraveghere și monitorizare a datelor fiscale al Agenției Naționale de Administrare Fiscală ;

Toți operatorii economici prevăzuți la art. 1 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/19991 , au obligația de a asigura conectarea la distanță a aparatelor de marcat electronice fiscale, în vederea transmiterii datelor fiscale către Agenția Națională de Administrare Fiscală, conform reglementărilor prevăzute la art. 3A 1 alin. (4) din același act normativ și art. 2 alin (1) din OpANAF nr. 435/2021. Nerespectarea acestor dispoziții constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 8.000 lei la 10.000 lei.

INFORMATII SUPLIMENTARE:

EMAIL              amef@brahms.ro

TEL                   0268401790

SMS/WAP        0720400550

Parteneri
  • GFI
  • Telesis
  • ECDL
  • Microsoft
  • Cisco
  • Nessus
  • Prometric
  • HP
  • Multisoft
  • Mobotix
  • BitDefender
  • Intel
  • Axis
  • DSD
  • Dell
  • Xerox
  • Brand Rex
  • RM
  • Axis
  • Cleartex